fredag 15. april 2011

No more USA

Three Little Houses by ~Beux-PhotographyYo,
Planen var egentlig at jeg skulle reise til USA på utveksling året 2011/2012, men nå er det ikke slik lenger. Saken er at pappa har fått en ny jobb og derfor flytter jeg og hele familien til Belgia i 3 år. Det er egenltig ganske trist siden jeg har gledet meg så lenge til å dra på utveksling, men det er ikke så mye jeg kan gjøre med det. Så nå reiser jeg til Belgia i sommerferien. Du kan følge den nye bloggen min sammen med søstrene mine på , http://www.mindebelgia.blogspot.com/.

Peace out. :)

2 kommentarer:

  1. Åhh, that kinda sucks! Men du kommer nok til å få noen aldeles fantastiske, awesome og legendary'e år i Belgia! <3 Yeeeey <3

    SvarSlett
  2. True.. det er kjipt! Jeg skal tvinge deg til å komme på besøk når du kommer tilbake fra USA! <3

    SvarSlett