onsdag 19. januar 2011

What uup!

Heey,

Denne bloggen skal handle om min tur til USA til høsten og alt som skjer før. Jeg har valgt å reise  med Aspect. I motsetning til flere jeg kjenner så søkte jeg ikke noen andre steder. Jeg hadde hørt veldig mye positivt fra andre som har reist med dem før og da var det et veldig enkelt valg. Tanken på at jeg skulle på intervjuet derimot var utrolig skummelt. Jeg tror ikke jeg har grudd meg så mye noen gang, men ettersom intervjuet startet skjønte jeg at det ikke var noe å grue seg til. Jeg syntes intervjuet var skikkelig koselig, ikke skremmende på noen som helst måte. Thank God.

Jeg har valgt å ha regionsvalg. Jeg er veldig fornøyd med dette valget fordi da slipper jeg å få de statene eller stedene jeg ikke vil ha. Jeg syntes det er veldig beroligende å tenke på at da er det ikke er like stor sannsynlighet for at jeg kommer i en familie full av rednecks eller lignende. På denne måten kunne jeg slippe de "skumle" statene men det er likevel en viss spenning siden jeg ikke vet hvor jeg blir plassert. Jeg har valgt nordøst som førstevalg og nordvest som andrevalg.


Uansett, nå har jeg sendt inn det siste av papirer og da er det egentlig bare å vente. Det er ikke så mye mer å gjøre enn det - helt til en familie velger deg! :)

 - Katrine -  

10 kommentarer:

  1. så søt blogg, gleder meg til å følge med på den <3

    SvarSlett
  2. Yeeey, dette blir så spennende altsååååå! :D

    SvarSlett
  3. Heeei! Jeg skal også på utveksling til USA skoleåret 11/12! Tror du jeg kunne linket deg på bloggen min ? :)

    SvarSlett
  4. Haha, thea! You feel me :) Jeg vet det kommer til å bli så sykt spennendee! Jeg gleder meg! :D

    Selvfølgelig, linker tilbake! :)

    SvarSlett
  5. Linker deg! Reiser selv med Speak :)

    SvarSlett
  6. Så koselig, linker tilbake! :)

    SvarSlett
  7. Heei :) så bra du reiser med Aspect, blir alltid super glad når jeg finner nye mennesker som reiser med det samme som meg :)

    Hvor har du tatt regionsvalg egentlig?

    Linker deg om det er greit og :)

    SvarSlett
  8. Hei, reiser også til USA neste år! Linker deg! :D

    SvarSlett
  9. Endelig litt fler som reiser med Aspect..! Det er altfor mange Explorius kids her....

    Linker deg!

    Og forresten, skal du på camp i New York?:)

    SvarSlett